Torby eko plus

Przygotowaliśmy dla Państwa niezwykłą propozycję ekologicznych toreb papierowych, które pozwolą stworzyć wizerunek marki przyjaznej środowisku, ale jednocześnie luksusowej i dbającej o estetykę swoich produktów – w tym także opakowań! Oryginalny projekt pozwoli utrwalić odpowiednie skojarzenia, a przez to także zadbać o niezawodną reklamę firmy, zapewniając jej rozpoznawalność na dużą skalę.

Niewiarygodne i naciągane? A któż nie zwróciłby uwagi na logo i bezbłędną, spójną szatę graficzną opakowań Chanel, która mignęłaby gdzieś w ulicznym tłumie? Jeśli połączymy dobrze wykonany projekt opakowania z ekologicznymi surowcami użytymi do jego realizacji, stworzymy symbol marki, z którą każdy będzie chciał się utożsamić. Szczególnie wtedy, gdy informacja będzie przekazana w komunikacji z klientami. Papierowe torby eko w prestiżowym wydaniu to obecnie marketingowy strzał w dziesiątkę i świadome, godne pochwały podejście do rozwijania biznesu w czasach, kiedy problemy środowiska nie powinny pozostać nikomu obojętne.

Torby ekologiczne z wyższej półki, wykonane z białego lub brązowego papieru są doskonałym nośnikiem reklamy zgodnym z obecnymi trendami. Szeroki wybór możliwych formatów, nadruków, uszlachetnień i uchwytów powoduje, że te ekologiczne torby papierowe prezentują się elegancko i efektownie w każdej oryginalnej odsłonie. Zapraszamy do kontaktu!

Około roku 1912 Walter H. Deubener, sklepikarz z Minnesoty, zauważył, że jego klienci nie mogą zakupić większej ilości rzeczy ze względu na kłopot z ich przeniesieniem. Po miesiącach prób i eksperymentów obudził się w środku nocy z pomysłem przedziurkowania torebek i przewleczenia sznurków przez powstałe otwory. Sznurki prowadzone były od góry z jednej strony, w dół pod dnem ku górze z drugiej strony. Dzięki temu dno zostało podtrzymane, a nośność torebek zwiększyła się do prawie 10kg. Lydia Deubener, żona Waltera, ozdabiała pierwsze torby doklejonymi wycinkami z gazet. Małżeństwo po kilku latach opatentowało wyrób, zamknęło sklepik i rozpoczęło masową produkcję tych opakowań.

Niepowlekany papier biały lub brązowy 170-250g, powlekany papier biały 130-250g, kraft biały lub brązowy ~100g.

Uchwyt ze sznurka syntetycznego lub bawełnianego / satynowej wstążki / taśmy rypsowej lub bawełnianej / papierowy skręcany / wycinany / klapka

Możliwe uszlachetnienia: lakier UV, lakier 3D, hot stamping, tłoczenie, brokat

Tekturowe wzmocnienie górnej krawędzi i dna.