Opakowania wysyłkowe

Wysyłaj swoje produkty w paczkach, które zrobią odpowiednie wrażenie na Twoich klientach i pozostaną w ich pamięci, a dodatkowo zabezpieczą zawartość i pozwolą przesyłce bezpiecznie dotrzeć do celu.

Opakowania wysyłkowe to pudełka fasonowe, koperty, koperty kurierskie zarówno z kartonu, jak i foliowe (tzw. foliopaki) z Twoim indywidualnym nadrukiem.

Pudełka wysyłkowe sprawdzą się przy przesyłce większych elementów lub całych zestawów produktów, także tych o dużych gabarytach. Dodatkowo urozmaicone barwnym wyłożeniem, będą nawiązywać do kolorów Twojego logo i tworzyć spójną część reklamy firmy. Pudełka wysyłkowe idealnie sprawdzą się jako opakowanie dla kosmetyków, drobnych sprzętów elektronicznych, żywności czy ekskluzywnej odzieży, zapewniając bezpieczeństwo podczas transportu. Warto zauważyć, że taka forma dostarczenia zamówienia gwarantuje także komfort przy rozpakowywaniu przesyłki, a samo pudełko może zostać ponownie wykorzystane.

Kartonowe koperty będą bardziej odpowiednie do przesyłania dokumentów, obrazów czy płyt o różnych gabarytach. Foliopaki z kolei świetnie spiszą się przy pakowaniu miękkich, nienarażonych na uszkodzenia przedmiotów takich jak swetry, płaszcze czy jako dodatkowa ochrona przed wilgocią dla kartonowych opakowań wysyłkowych.

Wszystkie artykuły robimy na miarę zgodnie z Twoimi oczekiwaniami. Dbamy o to, aby nasze pudełka, koperty i foliopaki były wykonane dokładnie i zgodnie ze złożonym zamówieniem. Chętnie także doradzamy i pomagamy wybrać najbardziej optymalne rozwiązania, które zadowolą zarówno Ciebie, jak i Twoich klientów. Zapraszamy do przesyłania zapytań!

7 głównych funkcji opakowań

1. Ochronna - zabezpiecza przed czynnikami zewnętrznymi
2. Logistyczna - stabilna forma pudełek ułatwia transport, magazynowanie i ekspozycję na półce
3. Informacyjna - zawiera dane o właściwościach produktów
4. Promocyjna - wpływa na atrakcyjność wizualną zapakowanego produktu, promuje Twoją markę / firmę, komponuje się z Twoją strategią marketingową
5. Sprzedażowa - ułatwia identyfikację i odróżnienie produktu
6. Użytkowa - umożliwia ponowne wykorzystanie opakowania wysyłkowego
7. Ekologiczna - umożliwia utylizację/recycling

Opakowanie stanowi wizytówkę, która może budzić zaufanie do firmy, marki oraz produktu i w konsekwencji przyciągać do nich nabywców.